• مدیران کل صنعت بیمه در اندونزی گردهم می آیند

      مدیران علاقه مند برای حضور، سخنرانی، اسپانسری این گردهمایی می توانند به sheela@asiainsurancereview.com ایمیل بزنند و کارگزاران رسمی برای حضور در نشست سنگاپور نیز می توانند با آدرس daniel@asiainsurancereview

      مدیران علاقه مند برای حضور، سخنرانی، اسپانسری این گردهمایی می توانند به sheela@asiainsurancereview.com ایمیل بزنند و کارگزاران رسمی برای حضور در نشست سنگاپور نیز می توانند با آدرس daniel@asiainsurancereview.com در تماس باشند.

      چهاردمین نشست مدیران کل شرکت های بیمه و دومین نشست کارگزاران این صنعت در اندونزی و سنگاپور برگزار می شود.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، چهاردهمین نشست مدیران صنعت بیمه هیجدهم و نوزدهم سال آینده میلادی در "بالی" اندونزی برگزاری می شود.

      این نسشت با هدف "آمادگی برای استفاده از پتانسیل های اقتصادی در آسیا و گسترش بیمه های تجاری در بازارهای هدف" برگزار می شود.

      به گفته برگزارکنندگان این نشست، در این گردهمایی متخصصان و مدیران کل صنعت بیمه از سراسر آسیا و همچنین مدیران شرکت های اروپایی فعال در آسیا شرکت خواهند کرد.

      در این گزارش آمده است که تلاش برای یافتن راهکارهای به منظور کاهش و یا جلوگیری از خطر و خسارت ناشی از حوادث از جمله موضوعات بسیار دغدغه آمیز انسان در طول تاریخ بوده است. این امر در دنیای پیچیده امروزی بسیار با اهمیت تر شده و بیمه یکی از کارآمد ترین صنایع و یا روش های است که می تواند در کاهش آثار زیانبار خطر به تجار کمک کند.

      محور اصلی مدیریت ریسک، ارزیابی ابهامات و تهدیدهای آینده برای اتخاذ بهترین تصمیم ممکن در حال حاضر است. همه مدیران معتقدند که مدیریت ریسک لازمه رشد هر کسب و کاری بوده و هر راهبردی که برای فعالیت تنظیم می‌ شود باید به عوامل تهدیدکننده و فرصت ‌آفرین آن توجه شود.
      شرکت‌ های بیمه به علت ماهیت کاری خود و اینکه کار اصلی آنها ریسک پذیر، در وضعیت ویژه و خاص قرار دارند و اهمیت مقوله ریسک برای صنعت بیمه به مراتب بیش از سایر بخش‌ های اقتصادی است.

      مدیران با حضور در این گردهمایی می توانند از فرصت های موجود در آُسیا باخبر شوند و با مشورت تجارت های خود را گسترش دهند.

      در همین حال، دومین نشست کارگزاران صنعت بیمه نیز بیست و ششم و بیست هفتم فوریه سال 2014 میلادی در سنگاپور برگزار می شود.

      این نشست نیز با حضور کارشناسان و کارگزاران فعال در این صنعت با هدف "یافتن جایگاه ویژه در جهان مملو از خطرات" برگزار خواهد شد.

      این گزارش می افزاید که به‌ رغم آمار منتشره از سوی بیمه‌ گران مبنی بر اینکه حجم عمده تولید حق بیمه توسط شبکه فروش شعب، نمایندگی حقوقی و حقیقی و کارگزاران صورت می ‌گیرد، اما هیچ گاه اخباری از چگونگی فعالیت این بخش از صنعت بیمه شنیده نمی ‌شود و بیمه ‌گران تنها به ارائه آمار و ارقام بسنده می‌ کنند؛ اینکه در این بخش هر کدام از عوامل شبکه فروش چگونه عمل می‌ کنند و هر کدام دارای چه ویژگی ‌هایی بوده و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می ‌کنند از جمله مواردی است که در این نشست بررسی می شود.

      در این گزارش آمده است که مدیران علاقه مند برای حضور، سخنرانی، اسپانسری این گردهمایی  می توانند به sheela@asiainsurancereview.com  ایمیل بزنند و کارگزاران رسمی برای حضور در نشست سنگاپور نیز می توانند با آدرس  daniel@asiainsurancereview.com در تماس باشند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.