• دیدار اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه با رئیس کل بیمه مرکزی

      اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه با محمد ابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این جلسه اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فرایند تاسیس این انجمن، هدف از تأسیس این انجمن را توسعه توان حرفه ای و فنی صنعت بیمه عنوان و فعالیت ها و برنامه های انجمن را در دو حوزه اصلی آموزش و ارتقای توان حرفه ای کارشناسان و مدیران صنعت بیمه و همچنین بهبود فضای کسب و کار اعلام کردند

      اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه با محمد ابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این جلسه اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فرایند تاسیس این انجمن، هدف از تأسیس این انجمن را توسعه توان حرفه ای و فنی صنعت بیمه عنوان و فعالیت ها و برنامه های انجمن را در دو حوزه اصلی آموزش و ارتقای توان حرفه ای کارشناسان و مدیران صنعت بیمه و همچنین بهبود فضای کسب و کار اعلام کردند.
      اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه همچنین اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای به متقاضیان را  مهمترین برنامه در دست اجرا عنوان کرده و افزودند: این گواهینامه در ۵ سطح مقدماتی، عمومی، تخصصی، حرفه ای و فوق حرفه ای ارائه خواهد شد. آنها همچنین از برگزاری کارگاهها و سمینارهای تخصصی در حوزه های حرفه ای صنعت بیمه که به منظور بومی سازی دانش بیمه در ایران برگزار می شود، گزارشی به رئیس کل ارائه کردند. اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای در خاتمه برای اصلاح و بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه راهکارها و پیشنهادهایی ارائه کردند که مورد استقبال رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
      در ادامه این جلسه، محمدابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی تاسیس و ایجاد انجمن حرفه ای صنعت بیمه را اقدامی مهم در صنعت بیمه دانست و از  نهادسازی و تشکل های صنعت بیمه حمایت کرد.
      رئیس کل بیمه مرکزی همچنین برنامه انجمن حرفه ای صنعت بیمه در اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای به متقاضیان را اقدامی ضروری و اساسی دانست و برای آنها در اجرای این امر مهم آرزوی موفقیت کرد.
      محمد ابراهیم امین با اشاره به برنامه های آتی بیمه مرکزی و صنعت بیمه، از اعضای هیات مدیره این انجمن خواست در مورد سیاست های آتی بیمه مرکزی اعلام نظر کرده و برای دستیابی به اهداف مطلوب و مورد نظر صنعت بیمه با بیمه مرکزی همکاری داشته باشند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.