• اصالت بیمه نامه های صادر شده از طریق سامانه سنهاب مشخص می شود

      مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی: اصالت بیمه نامه های صادر شده از طریق سامانه سنهاب مشخص می شود
      اصالت تمامی بیمه نامه های صادر شده توسط شرکت های بیمه از طریق سامانه "سنهاب" قابل دسترسی و اثبات است.
      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهندس مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: از این پس تمامی بیمه گذاران می توانند با استفاده از این سامانه از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند و نسبت به تکمیل سبد بیمه ای خود اقدام کنند

      مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی: اصالت بیمه نامه های صادر شده از طریق سامانه سنهاب مشخص می شود
      اصالت تمامی بیمه نامه های صادر شده توسط شرکت های بیمه از طریق سامانه "سنهاب" قابل دسترسی و اثبات است.
      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهندس مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: از این پس تمامی بیمه گذاران می توانند با استفاده از این سامانه از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند و نسبت به تکمیل سبد بیمه ای خود اقدام کنند.
      مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تشریح فازهای دوم و سوم سامانه سنهاب، تصریح کرد: فعالیت این سامانه با استقبال کم نظیر بیمه گران و بیمه گذاران روبرو شده و در آینده نزدیک سطح دسترسی عموم به اطلاعات "سنهاب" افزایش خواهد یافت.
      وی افزود: در فاز بعدی تمامی مراحل خریداری، ثبت و تمدید بیمه نامه ها از طریق الکترونیکی انجام می شود و بیمه گذاران می توانند از طریق این سامانه آخرین اطلاعات مربوط به بیمه نامه های خود را به آسانی رصد کنند و در خصوص تمدید، فسخ قرارداد و تکمیل سبد بیمه ای خود تصمیم گیری و اقدام کنند.
      نوروزی خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در دهه های گذشته با مشکل آمار و اطلاعات ناقص و گاه نادرست رنج می برده که خوشبختانه با راه اندازی و تکمیل سامانه سنهاب، با شتاب قابل قبولی در مسیر اطلاع رسانی شفاف به بیمه گذاران حرکت می کند و شرکت های بیمه نیز از این شفافیت اطلاعات سود می برند.
      مدیرکل فاوا، شیوه مهندسی معکوس را عامل اصلی موفقیت سامانه سنهاب دانست و گفت: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با جدیت موضوع تکمیل زیرساخت های داده ها و اطلاعات را دنبال می کند و در آینده شناسه کاربری و رمز عبور اختصاصی برای تمامی بیمه گذاران طراحی شده و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
      گفتنی است سامانه سنهاب ( سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه) هم اکنون به نشانی www.centinsur.ir  برای اطلاع از آخرین وضعیت بیمه ای مردم  قابل دسترسی است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.