• مجلس درصدد تصویب قانون برای بیمه طلایی

      نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی ها درصدد تصویب قانون برای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته و به ثمر رسیدن این بیمه برای این افراد هستند.
      به گزارش بیما از فارس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی اظهار کرد: طی سال های گذشته وزارتخانه آموزش و پرورش بدهی های بسیاری به شاغلان و بازنشستگان فرهنگی داشته است

      نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی‌ها درصدد تصویب قانون برای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته و به ثمر رسیدن این بیمه برای این افراد هستند.
      به گزارش بیما از فارس، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته وزارتخانه آموزش و پرورش بدهی‌های بسیاری به شاغلان و بازنشستگان فرهنگی داشته است.
       وی با تاکید بر اینکه با نشستن آقای حاجی بابایی، وزیر فعلی آموزش و پرورش بر سکان مدیریتی این وزارتخانه تا حدودی این بدهی‌ها کاهش یافته و نسبت به گذشته کمتر شده است، ادامه داد: در حال حاضر نیز وزارتخانه آموزش و پرورش تمام توان خود را برای ساماندهی وضعیت فرهنگیان شاغل و بازنشسته انجام داده است.
       نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان بالادستی باید به صورت ویژه به فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح جامعه نگاه کنند و دولت نیز باید هر چه سریع‌تر و در اسرع وقت مطالبات پنج ساله این قشر آسیب‌پذیر را پرداخت کند.
      وی با اشاره به اینکه بازنشستگی به عنوان آغاز گرفتاری‌ها و افزایش مشکلات برای افراد است، اضافه کرد: همچنین هزینه‌های معیشتی افراد در زمان بازنشستگی افزایش می‌یابد و بازنشستگان پس از 30 سال خدمت انتظار دارند که پاداش خدمت خود را به عنوان سرمایه‌ای برای آتیه فرزندانشان دریافت کنند.
       موسوی با بیان اینکه پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته به صورت سهام نوعی ظلم در حق این افراد و نادیده گرفتن حقوق آنها است، تاکید کرد: مجلس تمام مشکلات فرهنگیان بازنشسته را رصد می‌کند و بنده نیز به عنوان عضو فراکسیون فرهنگی مجلس و نایب رئیس این فراکسیون هستم.
       وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی ساماندهی وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته را توسط وزارتخانه آموزش و پرورش پیگیری می‌کند، افزود: مجلس درصدد تصویب قانون برای بیمه طلایی این افراد و به ثمر رسیدن این بیمه است.
       نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان بازنشسته همانند شاغلان فرهنگی باید برای کاهش هزینه‌های درمانی خود از این بیمه برخوردار شوند و نمایندگان مجلس حمایت‌های قانونی لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.