• تشدیدخطرات مالی برای بیمه‌ های اروپا

      بیما-یکی از نهادهای نظارت مالی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه هشدار داد خطرات ناشی از بحران بدهی فعلی برای شرکت های بیمه اروپا در شش ماه اخیر تشدید شده و بالغ بر هشت شرکت بیمه موفق به پشت سر گذاردن آزمون های مقاومت سنجی نشده اند.
      نهاد نظارت مالی EIOPA در گزارشی که دو بار در سال درباره ثبات مالی صندوق های بیمه منتشر می کند اعلام کرد:«خطراتی که شرکت های بیمه در معرض آن هستند، بسیار بالا و بسیار شدیدتر از نیمه نخست سال دو هزار و یازده است

      بیما-یکی از نهادهای نظارت مالی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه هشدار داد خطرات ناشی از بحران بدهی فعلی برای شرکت‌های بیمه اروپا در شش ماه اخیر تشدید شده و بالغ بر هشت شرکت بیمه موفق به پشت سر‌گذاردن آزمون‌های مقاومت‌سنجی نشده‌اند.
      نهاد نظارت مالی EIOPA در گزارشی که دو بار در سال درباره ثبات مالی صندوق‌های بیمه منتشر می‌کند اعلام کرد:«خطراتی که شرکت‌های بیمه در معرض آن هستند، بسیار بالا و بسیار شدیدتر از نیمه نخست سال دو هزار و یازده است.»
      بر اساس این گزارش، خطرات ناشی از قرار گرفتن شرکت‌های بیمه در معرض پیامدهای دیون دولتی و بدهی بانک‌ها و چشم‌انداز تیره اقتصادهای کلان،‌ عوامل اصلی هستند که ممکن است ثبات مالی بخش‌های بیمه‌ای اروپا را تا سال دو هزار و دوازده به خطر اندازند. این نهاد نظارت مالی، نتایج آزمون‌های مقاومت سنجی شرکت‌های بیمه را نیز در گزارش خود منتشر کرد.
      در دو آزمون مقاومت سنجی مختلف که انجام شد، در مجموع دوازده شرکت موفق به گذراندن آن نشدند.
      هشت شرکت در آزمون نخست و چهار شرکت در آزمون دوم رد شدند.
      بر اساس اعلام نهاد EIOPA، بحران بدهی اروپا نقش صندوق‌های بازنشستگی را به عنوان سرمایه‌گذاران اساسی تحت تاثیر قرار داده و همچنین تاثیر زیادی بر میزان اعتماد مصرف‌کنندگان داشته است.
      این نهاد افزود فجایع طبیعی گسترده در طول پارسال نیز ضرر زیادی به شرکت‌های بیمه وارد کرده است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.