• رشد 31 درصدی فروش بیمه سینا در چهار ماهه نخست سال جاری

      رشد 31 درصدی فروش بیمه سینا در چهار ماهه نخست  سال جاری

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا ضمن سفر به استان خوزستان با کارکنان و نمایندگان دو شعبه اهواز و بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع نمایندگان و همکاران این استان با اشاره به موفقیت یک سال اخیر بیمه سینا در سایه حرکت در مسیر برنامه استراتژیک اظهار داشت: به کارگیری استراتژی صحیح، دقت در انتخاب ریسک و رعایت اخلاق حرفه‌ای در بازار بیمه، موجب دستیابی به این موفقیت شده است.

      مدیرعامل بیمه سینا در ادامه با بیان اینکه در چهارماهه ابتدای امسال با تلاش همکاران ستاد، شعب و نمایندگان حق بیمه تولیدی با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم حدود 540 میلیارد تومان رسید، گفت: این رشد فروش در حالی حاصل شده که اغلب کسب و کارها تحت تأثیر شیوع کرونا قرار داشتند.

      به گفته‌ی وی، روند رو به رشد بیمه سینا در سال جاری با تصویب و اجرای برنامه‌ی افزایش سرمایه، سرعت بیشتری خواهد گرفت و قطعا برکات آن عاید سهامداران خواهد شد.

      دکتر جعفری، تمرکز بیشتر در حوزه بیمه‌های خرد و گسترش فروش بیمه‌های عمر را از برنامه‌های مهم امسال دانست و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده جهت آموزش و پشتیبانی از شبکه فروش، سهم بیمه‌های عمر در پرتفوی شرکت افزایش خواهد یافت.

      گفتنی است، مدیرعامل بیمه سینا در گفت‌وگوی رودررو با همکاران شعب و نمایندگان در جریان نحوه فعالیت‌های شعبه اهواز و ماهشهر قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسریع در رفع مسائل و مشکلات را صادر کرد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.