• حضور مدیرعامل بیمه سینا در شعبه زنجان

      حضور مدیرعامل بیمه سینا در شعبه زنجان

      در جریان سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان زنجان، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با حضور در شعبه زنجان این شرکت با همکاران و نمایندگان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری طی سخنانی در جمع همکاران این شعبه با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در بخش‌های مختلف صنعتی گفت: خوشبختانه روند فعالیت این شعبه رو به جلو بوده و این مسیر باید با تلاش مضاعف ادامه یابد.

      مدیرعامل بیمه سینا ضمن تشریح اهداف سفر رئیس کل بیمه مرکزی و مسئولان ارشد صنعت بیمه به استان زنجان و دیدار آنها با امام جمعه و استاندار تصریح کرد: گفت‌وگوها و رایزنی‌های بسیار خوبی در این سفر انجام شده و امیدواریم که این اقدامات، آغازی برای رشد و شکوفایی بیمه در خطه‌ی زنجان باشد.

      وی در ادامه به تغییر هدف‌گذاری شرکت به سمت رشته‌های سودآور اشاره کرد و گفت: توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در دستور کار قرار گرفته و با افزایش آموزش‌های تخصصی شبکه فروش و همچنین تأسیس مراکز تخصصی فروش بیمه‌های زندگی، این هدف، جامه‌ی عمل خواهد پوشید.

      ایشان همچنین از افزایش فروش شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با وجود محدودیت‌های پیش‌آمده ناشی از شیوع کرونا خبر داد و افزود: بودجه ابلاغی امسال ما رقم 2 هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که با روند موجود و تلاش همکاران با انگیزه در تمامی شعب و استان‌ها قطعاً تا پایان سال به آن دست خواهیم یافت.

      مدیرعامل بیمه سینا در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت اخلاق حرفه‌ای، مشتری‌مداری و در نظر گرفتن استراتژی‌های پنج‌گانه، بتوانیم شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.